Skip to content Skip to footer
צניחה חופשית SKYKEF

קורס צניחה חופשית

פעילויות אקסטרים, הן ללא ספק פעילויות אשר משנות את כלי המשחק ומצליחות לגעת בנקודות הכי עוצמתיות בגוף ובנפש שלנו ולהפוך את הפעילות, לחוויה בלתי ניתנת לעצירה ובלתי נשכחת. אחת מפעילויות האקסטרים העוצמתיות והמהנות ביותר, היא ללא ספק צניחה חופשית אשר מאפשרת לחוות העולם ממעוף הציפור ולהרגיש את חוויית התעופה מקרוב. מדובר על פעילות אשר מקפיצה את רמות האדרנלין בגוף ומציפה אותנו בחוויות עוצמתיות ומרגשות, אותן לא נשכח בחיים. 

צניחה חופשית יכולה להיעשות באופן חובבני כאשר מגיעים לאתר הצניחה ומבצעים צניחה חווייתית ומרגשת באמצעות מדריך מוסמך אשר לוקח את השליטה על הצניחה אליו והוא האחראי הבלעדי כאשר לאורך כל הצניחה קשורים למדריך ונהנים מכל רגע עד שמגיעים לקרקע באופן בטוח ויעיל. לאלה מכם אשר מעוניינים לקחת את הצניחה החופשית צעד אחד קדימה, הרבה מעבר לחובבנות, יש אפשרות לעבור קורס צניחה חופשית אשר בסופו תזכו לקבל רישיון צניחה אשר יאפשר לכם לבצע צניחות סולו, ללא תלות במדריך, רק אתם והמצנח.

שילוב בין תאוריה לפרקטיקה

אלה מכם אשר מעוניינים להתמקצע בתחום ולהירשם לקורס צניחה חופשית אשר מתקיים במספר אתרי צניחה בארץ, תצטרכו תחילה לעמוד בדרישות המקדימות אשר כוללות הצהרת בריאות על כך שבריאותכם תקינה ואינכם סובלים מבעיות רפואיות אשר ימנעו מכם להשתתף בקורס צניחה בכלל ובפעילות צניחה בפרט. קורס הצניחה החופשית, מורכב הן מלימודי תיאוריה והן מלימודים מעשיים. לימודי התיאוריה תפקידם ללמד אתכם על ציוד הצניחה, שלבי הצניחה, מונחים ומושגים מתחום הצניחה, כיצד להתנהג כאשר נמצאים באוויר ועוד מגוון תיאוריה, כללים והנחיות מתחום הצניחה החופשית. 

יחד עם השלב התיאורטי, מתקיים גם השלב המעשי בו תבצעו מספר צניחות הדרכה כאשר אתם צמודים למדריך אשר ישגיח עליכם לאורך כל הצניחה. בתחילת הצניחות, המדריך יהיה בשליטה מלאה על הצניחה ועם התקדמות הצניחות, יותר ויותר סמכויות יועברו אליכם עד שלמעשה תיקחו שליטה מלאה על הצניחה. לאחר סיום כל שלבי הקורס השונים, תזכו לקבל רישיון צניחה ותוכלו לקיים צניחות סולו ללא תלות במדריך או בפיקוח שלו. 

Custom Preloader Image