Skip to content Skip to footer

צניחה חופשית עם צילום

אם אתה קורא את המאמר הזה, סביר להניח שאתה מסוג האנשים שאוהבים לעשות את המחקר שלהם לפני שהם קופצים למשהו (משחק מילים מכוון לחלוטין)!
במאמר זה נשתף פרטים סביב סרטוני צניחה חופשית. נסקור את הדברים הבאים:

  • סרטוני צניחה חופשית בטנדם (צניחה עם מדריך) – האם זה שווה את זה?
  • מחירי חבילות צילום
  • ההבדל בין סרטוני סלפי לווידאו חיצוני
  • יתרונות וחסרונות של מצלמת ווידאו חיצונית
  • שאלות נפוצות על וידאו צניחה חופשית טנדם

סרטוני צניחה חופשית בטנדם - שווה את זה?

ראשית, בואו נכיר בניגוד האינטרסים במתן עצה זו. כמרכז צניחה חופשית, ברור שאנו מוכרים סרטוני צניחה חופשית ולכן טבעי שנמליץ על רכישת סרטון צניחה חופשית. אנחנו מנסים לשמור את זה אמיתי על ידי מתן מידע מלא, אז בואו נפרט את השיקולים: תקציב מול ערך.

תקציב לעומת ערך – הוספת חבילת מדיה תעלה את המחיר של חווית הצניחה החופשית שלך.
אצלנו בSkyKef צניחה חופשית מקבלים את המחירים הטובים בישראל לצניחה עם צילום.

כל החבילות כוללות…

🎦  עריכה בסטנדרט בינלאומי. 

😎 מדריך מקצועי, הדרכה מלאה, 15-20 דקות טיסה בשמיי הארץ.

👨‍👩‍👦‍👦 משפחה וחברים מלווים ?
המתנה במתחם פיקניק מוצל המשקיף על כל הפעילות – הכל במתחם אחד.

כל חבילות הצילום שלנו מגיעות עם מבצעים מיוחדים על הצניחה החופשית.
לטבלת מחירי הצניחה והצילום לחץ כאן

צילום וידיאו סלפי

חבילת הצילום כוללת:

צילום בזווית סלפי ע"י המדריך.
תיעוד בקרקע עם המשפחה והחברים, בטיסה בשמי הארץ, ,בצניחה החופשית, צילום עם מצנח פתוח ןסיכום לאחר הנחיתה.

להזמנת צילום וידיאו סלפי
צילום וידיאו חיצוני

חבילת הצילום כוללת:

צלם חיצוני פרטי.
תיעוד בקרקע עם המשפחה והחברים, בטיסה בשמי הארץ, זוויות צילום חיצונית בצניחה החופשית, תיעוד הנחיתה וסיכום הצניחה בקרקע.

להזמנת צילום וידיאו חיצוני
צילום 360 - וידיאו חיצוני וסלפי (2 זוויות)

חבילת הצילום כוללת:

צלם חיצוני פרטי וצילום מזווית סלפי ע"י המדריך. תיעוד בקרקע עם המשפחה והחברים, בטיסה בשמי הארץ, 2 זוויות צילום בצניחה החופשית (וידיאו חיצוני וסלפי) ערוכים היטב, צילום עם מצנח פתוח, תיעוד הנחיתה וסיכום הצניחה בקרקע.

להזמנת צילום 360
תוספת תמונות לוידיאו

חבילת התמונות כוללת:

בין 60-80 תמונות לפחות בקרקע עם המשפחה והחברים, בטיסה בשמי הארץ, בצניחה החופשית, בקרקע לאחר הנחיתה.
*אפשר גם כתוספת למזמינים צניחה וצילום וידיאו מכל סוג.

להזמנת חבילת תמונות

הוספת חבילת 360 (2 זוויות צילום) נכנסת עמוק יותר לכיס, אבל אם היית סוקר את רוב האורחים שלנו לאורך השנים, הם היו אומרים שזה לגמרי שווה את זה. הסיבה שאנשים אומרים זאת היא כי ביצוע צניחה חופשית בטנדם אינה דומה לשום חוויה אחרת על פני כדור הארץ. טיולי פארק שעשועים אינם משתווים לקפיצה ממטוס מגובה 12,000 רגל! צניחה חופשית נחשבת לעתים קרובות לחוויית חיים מרכזית הכוללת התמודדות עם אתגר, עבודה דרך פחד וחוויה של הישג גדול. ביצוע צניחה חופשית ותיעוד כזה לגמרי שווים את זה. הוספת חבילת 360 גורמת להוצאה להתייקר, אבל הערך של התיעוד שלך בצניחה חופשית הוא “priceless”. חוץ מלראות פיצוץ באינסטגרם, ולזכות בהערצה של חבריך, תסתכל אחורה על צילומי הצניחה שלך ותחייך כשאתה מספר על היום המיוחד.

בהתבסס על משובים שקיבלנו מאז 2004 כאשר הצענו לראשונה צילום צניחה חופשית, אנו ממליצים לכולם לקבל תמונות צניחה חופשית ווידאו של החוויה – הערך עולה בהרבה על ההוצאה!

ההבדל בין סרטוני צניחה חופשית באמצעות מצלמת וידאו לוידאו חיצוני

לפני שהגיע לעולם ה-GoPro, הייתה רק דרך אחת לתעד את חווית הצניחה החופשית שלך והיא על ידי שכירת צלם וידאו שיקפוץ איתך ויתעד את כל החוויה. כיום, חבילת הצילום הפופולרית ביותר הנמכרת ברוב מרכזי הצניחה ברחבי העולם היא באמצעות מצלמת יד (זווית סלפי). הסיבה לכך היא לא בגלל שהתמונות והסרטונים של הצניחה החופשית טובים יותר, אלא בגלל שזה יותר יעיל ורווחי למרכז הצניחה. מצלמת יד (לרוב GoPro) מתלבשת על פרק כף היד של מדריך הטנדם ומאפשרת לתפוס מושב אחד פחות במטוס על ידי צלם חיצוני. המושב הנוסף הזה יכול לשמש לנוסע טנדם אחר או צנחן מורשה כדי לייצר יותר הכנסות למועדון הצניחה וכך גם מדריך הטנדם יכול להרוויח יותר כסף בכל קפיצה על ידי לכידת התמונות והסרטונים עצמם.

אנחנו מציעים שירותי וידאו חיצוניים מכיוון שאנו חושבים שהיתרונות של וידאו וצילום צניחה חופשית מבחוץ וצילום שצולמו על ידי צנחן חיצוני עולים על היתרונות של מצלמת יד.

היתרונות והחסרונות של זווית סלפי ומצלמה חיצונית

הצילומים שצולמו ע”י צלם חיצוני עדיפים על תמונות וסרטונים שצולמו ממצלמת היד של מדריך טנדם. הסיבה העיקרית לכך היא “תסמונת הזרוע”. במילים אחרות, עם מצלמת יד, תמיד תהיה זרועו של מדריך הטנדם בצילום. זרועו של מדריך הטנדם בתמונה היא לא “Deal breaker”, אבל זו התחושה שלנו שאם אורח משלם עבור חבילת צילום, עדיף לא לראות את הזרוע של מדריך הטנדם בכל תמונה.

למטה: דוגמה לצילום מצלמת יד (זווית סלפי).

צניחה חופשית קופון

דבר נוסף לגבי מצלמת היד הוא שהיא חד מימדית – היא תמיד מראה זווית קבועה ואינה מציעה הרבה פרספקטיבה מבחינה מרחבית. עם וידאו חיצוני, הצלם החיצוני יכול ללכוד את הצניחה החופשית מכמות אינסופית של זוויות מלמעלה, מלמטה ומכל הצדדים. אחד הצילומים המרשימים ביותר במהלך צניחה חופשית הוא צילום היציאה ואלה תמיד נראים הכי טוב מעדשת הצילום החיצוני.

לזווית הסלפי יש יתרון מרכזי אחד לטובתה שווידאו מבחוץ לא יכול להציע וזה צילומים מטיסה תחת מצנח.

להלן דוגמאות לצילום חיצוני שצולם על ידי צנחן חיצוני:

שאלות נפוצות בנושא צילום צניחה חופשית טנדם

אם אני מתלבט בין וידיאו לתמונות, באיזו חבילה עלי לבחור?

אם צריך לבחור בין וידאו בלבד או תמונות בלבד, אנו ממליצים לבחור בוידיאו. בעקבות האיכות הגבוהה בצילום, ניתן למשוך מהוידיאו את התמונות לתצוגה במשרד או בבית והן מעולות עבור מדיה חברתית ושיתוף עם חברים.

אם באים בקבוצה, האם צלם וידאו אחד יכול לצלם בו-זמנית את סרטון הווידאו של החבר שלי ואותי?

למרבה הצער, זה לא אפשרי כי אתם לא עוזבים את המטוס באותו זמן. כל זוג עוזב את המטוס בהפרש של 5 עד 10 שניות כדי ליצור הפרדה מספקת. כך – מצנחים לא ייפתחו קרוב מדי זה לזה ולא יגרמו לבעיית בטיחות.

אם יש לי GoPro משלי האם אוכל ללבוש אותו במהלך צניחה חופשית?

למרבה הצער לא. איגוד הצנחנים הישראלי והאמריקאי (USPA) מחייבים שאף אדם עם פחות מ-200 קפיצות אינו רשאי לצנוח עם מצלמה. טיסה עם מצלמה נחשבת לבעיית בטיחות עבור צנחנים חסרי ניסיון ואורחי טנדם כאחד, כי המצלמות מהוות הסחת דעת.

האם אני יכול לבחור את המוזיקה לסרטון הצניחה שלי?

בימי הזוהר של נאפסטר ותקליטורים, רוב מרכזי הצניחה החופשית היו מחלקים תפריט מוזיקה לאורחים. כך היה ניתן לבחור את המוזיקה לסרטוני הצניחה שלהם. למרבה הצער, הימים ההם הסתיימו כעת עקב אלגוריתמים חכמים שיכולים לקרוא קבצי MP3 כדי לזהות אם המוזיקה מוגנת בזכויות יוצרים. זה בהחלט נהדר עבור מוזיקאים, אבל לא כל כך נהדר עבור אלה שרוצים לבחור את המוזיקה לסרטוני הצניחה שלהם.

כמה זמן לוקח לקבל את התמונות והסרטון שלי בצניחה חופשית?

אצלנו בSkyKef צניחה חופשית, כל האורחים מקבלים את התמונות והווידאו שלהם בדרך כלל באותו היום של הצניחה. עם זאת, מכיוון שהעריכה מתבצעת באופן מדויק לכל לקוח ולוקחת זמן רב אנו מבקשים להעיזר בסבלנות עד 3 ימי עסקים מיום הצניחה שלך.

האם אני צריך לקבל את ההחלטה שלי לגבי רכישת תמונות או סרטוני צניחה חופשית בזמן ההזמנה?

לא. בSkyKef צניחה חופשית תוכלו להחליט אם תרצו להוסיף חבילת צילום לצניחה חופשית בעת הצ’ק-אין ביום הקפיצה שלכם.

האם מצלמים צילום קרקעי או שצילום אווירי הוא סוג הצילום היחיד שמסופק?

אנו מצלמים צילומי קרקע של האורחים שלנו עם הצופים והחברים שלהם לפני הצניחה החופשית. כמובן שאנו מצלמים גם בזמן הטיסה, בצניחה החופשית ובשטח לאחר הנחיתה.

מה קורה אם יש תקלה במצלמה במהלך צניחה חופשית?

למרבה הצער, זה קורה מדי פעם והאורחים מקבלים החזר מלא על הצילום!

כמה זמן שומרת SkyKef צניחה חופשית תמונות וסרטוני צניחה חופשית?

בדרך כלל, מחלקת המדיה שלנו שומרת צילומי וידיאו עד 30 יום. תמונות נשמרות בלינק להורדה למשך 7 ימים ממועד השליחה.

אנו מקווים שענית על כל השאלות שלך! אם יש לך עוד, אל תהסס לפנות אלינו או לבקר בדף השאלות הנפוצות שלנו לכל הדברים הקשורים לצניחה חופשית בטנדם! אם אתה מוכן לצניחה חופשית לחץ על הכפתור למטה כדי להתחיל את המסע שלך!

תוכן עניינים

Custom Preloader Image