Skip to content Skip to footer
6 טיפים שאתם חייבים לדעת

6 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם אתם קוראים את זה, רוב הסיכויים שאתם שוקלים לזרוק את עצמכם ממטוס. מדהים! אנחנו חיים ונושמים צניחה חופשית, אבל לפני שאתם מזמינים יש כמה דברים שכדאי לדעת כי לא כל מרכזי הצניחה זהים, ולא כולם עומדים באותם סטנדרטים.


טיפ 1: תקני בטיחות

איגוד הצנחנים של ארצות הברית (USPA) הוא הגוף המנהל המוכר לצניחה חופשית בארץ ובעולם. אנו ממליצים שזהו הסטנדרט המינימלי המוחלט שצרכנים מחפשים בבחירת מרכז צניחה חופשית. USPA קובע את כל המלצות הבטיחות לפעולות צניחה חופשית ונהלי בטיחות צניחה חופשית. מרכזי צניחה חופשית המעוניינים להיות חברים ב-USPA חייבים להיצמד להמלצות של USPA, אך אין חובה למרכזי צניחה חופשית להיות חברים ב-USPA. אין סיבה טובה למרכז צניחה חופשית לא להיות חבר ב-USPA מכיוון שהוא הגוף המנהל המוכר לצניחה חופשית. בישראל קיים האיגוד הישראלי לצניחה חופשית אשר עוקב אחר איגוד הצניחה האמריקאי ומתרגם את המלצותיו לקהל הצנחנים ההישראלי.
מועדון הצניחה SkyKef חבר ב2 האיגודים ומקבל ימי פעילות של איגוד הצניחה הישראלי באופן שותף וכמובן צנחנים מרחבי העולם אשר מחזיקים ברשיונות מטעם איגודים אלו.

איגוד הצניחה החופשית האמריקאי

טיפ 2: בדקו מחירים ומבצעים

מחיר הצניחה החופשית משתנה בהתאם ליום הצניחה (א-ה או ו-ש), גובה הצניחה ותלוי בסוג הצילום שנבחר.
אנחנו יודעים שזה נשמע יקר אך תופתעו לגלות על מחירי חבילות לצניחה חופשית במבצעים של מעל 40% הנחה ומגוון אפשרויות של גבהים וסוגי צילום.
כדאי לקרוא לחברים טובים מכיוון שמחירים לקבוצות משתלמים מאוד, חוץ מזה… זה ממש כיף שעושים את זה ביחד.
בעבר היו מבצעי צניחה חופשית גרופון והנחות דרך אתרי קופון, עכשיו חבילות צניחה וצילום הפכו למשתלמות ביותר ישירות מול מרכז הצניחה.

טיפ 3:  התקשרו למועדון הצניחה

קבלו את התחושה של מרכז צניחה חופשית שאתם הולכים לבקר בו. אתם יכולים לספר הרבה על מרכז צניחה חופשית בהתבסס על האופן שבו מתייחסים אליכם בטלפון. שירות לקוחות הוא מרכיב חשוב, אז התקשרו ושאלו שאלות. שאלו על תיעוד הבטיחות של הפעולה ופרטים על החוויה. תקבלו תחושה טובה יותר לגבי הפעולה. בעידן המודרני של היום קל ליצור קשר בקליק דרך הוואטסאפ או באימייל.
זכרו, אין שאלות טיפשיות, אז תשאלו!

צניחה חופשית קופון

טיפ 4: היזהרו ממפעל טנדם

יש הרבה פעולות צניחה חופשיות שמריצות נפח כל כך גבוה עד שהחוויה האישית הכוללת אובדת. מפעל טנדם מתואר כ”עדר” אנשים דרך המערכת במהירות האפשרית על מנת להגיע ללקוח הבא. במילים אחרות, נפח גבוה = רווח גבוה. אנחנו לא מתנגדים שעסקים יהיו רווחיים ויעילים, אבל אנחנו מאמינים בהפיכת החוויה לחיובית ואישית ככל האפשר. אנחנו לא מאמינים שאנשים צריכים לשלם מחיר מופרך עבור זיכרון שיימשך כל החיים ויתייחסו אליהם כאל מספר במקום כאורחים. ביצוע צניחה חופשית הוא עניין גדול ואנו רוצים לאפשר זמן לשאלות ולחששות שלכם כדי שתוכלו להיות מוכנים לקפוץ ולהנות במקסימום.

טיפ 5: קחו תמונות וסרטונים

קפיצה ממטוס היא עניין גדול מאוד! אנשים רבים לא קונים חבילת מדיה בגלל המחיר, אבל זה בהחלט שווה את זה ובמיוחד עם חבילות המבצע המפורסמות עכשיו באתר. לא רק שהתמונות שלך יגרמו לדף הפייסבוק, האינסטגרם והטיקטוק שלך להתפוצץ, אלא שהחוויה באמת לא דומה לאף אחת אחרת. תוספיו תיעוד!

טיפים שאתם חייבת לדעת

טיפ 6: מתחם מרכז הצניחה החופשית

שמחליטים על מיקום לצנוח ולהזמין איתנו את אהובינו, חשוב לדעת לאן מגיעים, לא כל מתחם מספק את אותם השירותים והאפשרויות.
עניין חשוב בתהליך הוא השהות במתחם והצפייה בצניחות שכן זהו יום כיף.
חלק מהחוויה אצלנו היא האפשרות לראות את הצנחנים והמטוס עולים לאוויר כמה מטרים מאיתנו, ולצפות בחופות נפרסות מעלינו עד לנחיתת הצנחנים במתחם דשא כ100 מטר בלבד מאזור המתנה מוצל.
במשך התהליך או אחריו נוכל לעצור רגע ולעקל מעט את האדרנלין בגוף בקפיטריה נגישה עם ארוחות חמות, שתיה חמה או קרה.
לאחרונה נפתחה במתחם חנות הצניחה החופשית היחידה בישראל, תוכלו לבקר בה ולהכיר עולם הצנחנים ממש מקרוב.

לסיכום

צניחה חופשית היא לא דבר של מה בכך והיא אכן חוויה שתלווה אתכם לכל החיים בזיכרון נהדר. אנו למודי ניסיון לאורך שנים רבות ועל כן תוכלו ללמוד מהטיפים שלנו איך להנות מצניחה חופשית בטוחה, במחיר משתלם, בהכרות טובה יותר בינכם לבין מרכז הצניחה ובהכנה נכונה.
בין אם אתם מתכוונים לרכוש קופון צניחה חופשית עבורכם או להפתיע את אהוביכם במתנה המושלמת, אנו מקווים שהטיפים שלנו עזרו לכם להחליט בצורה טובה יותר.

Custom Preloader Image