Skip to content Skip to footer
צניחה חופשית בשדה תימן - מחיר מבצע באתר.

צניחה חופשית – חוויה בלתי נשכחת

העולם האתגרי מלא בחוויות אקסטרים אשר מוציאות אותנו מהשגרה היומיומית השוכחת והבנאלית ומובילות אותנו אל מקום בו הכול יכול להתגשם, מקום בו עוצמות האדרנלין מגיעות לגבהים חדשים ויוצרות חוויות עוצמתיות אשר ילוו אותנו לאורך כל ימי חיינו. אחת מחוויות האקסטרים המובילות ביותר בארץ ובעולם וזאת אשר לוקחת אתכם עד לקצה, היא ללא ספק הצניחה החופשית. אטרקציה אשר גורמת לכם להרגיש איך זה להיות ממעוף ציפור, איך זה להסתכל על העולם מלמעלה ולהרגיש הכי חופשיים שיש בעולם ולא טרודים בבעיות היומיומיות המלוות אותנו. 

לצניחה חופשית ישנם יתרונות רבים הן לגוף והן לנפש, כאשר היתרון הגדול ביותר הוא שהצניחה החופשית, מאפשר לרגע קט להתנתק מכל מה שקורה מסביב, לשים בצד את כל הקשיים והמחשבות הקיומיות ופשוט ליהנות מחוויה בלתי נשכחת ומהעוצמות האדירות אשר מתלוות אליה. אין ספק כי צניחה חופשית היא אחת האטרקציות המרשימות ביותר, זאת אשר תשחרר אתכם מכבלי שגרת החיים המתישה ותוציא אתכם לחופשי, רק אתם בין שמיים לארץ, בהחלט חוויה עוצמתית שאין שניה לה. 

פעילות אתגרית ובלתי נשכחת

פעילות צניחה חופשית הינה פעילות אשר ניתן לרכוש כמתנת יום הולדת, כפעילות גיבוש במקום העבודה, כחוויה זוגית ואף כחוויה אותה אתם מעוניינים לעבור באופן אינדיבידואלי. כאשר מעוניינים לבצע צניחה חופשית, יש להביא אישור רפואי אשר מאפשר לכם לעמוד במאפייני הפעילות האתגרית הזו מבחינת המצב הבריאותי שלכם. כאשר יגיע היום לצניחה החופשית, תגיעו אל אתר הצניחה שם תעברו הדרכה קפדנית הכוללת מידע תיאורטי, תרגול על יבש ולבסוף עליה למטוס וביצוע הצניחה המרגשת. על מנת ליהנות מהצניחה החופשית, יש להגיע מוכנים ברמה מנטלית וכך תוכלו ליהנות היטב מחוויית הצניחה ולהרגיש על גג העולם. 

חברות רבות במגזר העסקי, מבצעות ימי גיבוש לעובדים באתרי הצניחה. מדובר על פעילות אשר תורמת רבות לגיבוש צוותי העובדים, חוויה עוצמתית ומשותפת אשר תשפיע באופן חיובי מאוד על האינטראקציה בין צוותי העובדים ועל שיתוף הפעולה הפורה ביניהם במסגרת המשימות המשותפות והמורכבות במהלך העבודה. 

Custom Preloader Image