Skip to content Skip to footer
צניחה חופשית במרכז

צניחה חופשית במרכז

אפשר לבצע צניחה במרחק של כשעה נסיעה מתל אביב וגוש דן, צניחה חופשית במרכז הארץ איננה אפשרית עקב עומס אווירי רב שמתנהל במרחב האווירי באזור זה (טיסות חוץ/פנים וכדומה) ועל כן מאות אלפי צונחים מדרימים ומגיעים לצנוח במתחם שמספק את הכל ובמקום אחד. נוכל להביא את המשפחה והחברים שיצפו בנו מטרים ספורים מאיתנו עולים למטוס הצניחה הגדול בישראל והיחיד עם רמפה אחורית, נטוס בשמי הארץ עם עוד 18 צונחים ו2 טייסים, נגיע לרגע המרגש של היציאה מהמטוס ונצנח אל נוף מהפנט של קו החוף, השפלה הדרומית, המדבר הזהוב והנגב הצפוני, הנחיתה מתבצעת באותו המתחם כך שכל המלווים יוכלו לצפות בנו. בגובה 12,000 רגל קשה מאוד לראות אותנו מהקרקע (נראה כמו פיקסל במסך במחשב) אך ברגע פתיחת המצנח נוכל לזהות את החופות הנפרסות בשמיים ולראות את הנחיתות במתחם הדשא של המועדון.

כחלק מצמיחת הספורט הוכשרו בשנים האחרונות מאות צנחנים חדשים אשר עברו הכשרה מלאה עם צוות המדריכים המומחים שלנו, כחלק המהכשרת מדריך צניחה בישראל יש לעבור לפחות 500 צניחות ולהצטייד בקור רוח רב ובשליטה מלאה בהכנות הנדרשות על מנת להיות מדריך צניחה, איגוד הצניחה האמריקאי (USPA) מלווה את מועדון הצניחה שלנו מאז הקמתו ולאחרונה הוסדרו תקנים באיגוד הצניחה החופשית הישראלי – אנו עומדים בדרישות האיגודים עבור ההדרכות וחלק נכבד מאנשי האיגוד וכותבי התוכן בו מדריכים, מצלמים וצונחים אצלנו.

הכל במקום אחד
מתחם המועדון גם הוא מכניס לאווירה של ספורט אתגרי וכולל את חנות הצניחה היחידה בישראל עבור ציוד מלא ומזכרות בלתי נשכחות מהיום המיוחד. כמובן שאת החוויה אין סיכוי שלא נתעד ועל כן אנו מכשירים את מיטב הצלמים שילוו גם הם את הצונח החל משלב של ראיון קצר בקרקע, עלייה למטוס ונפנוף לשלום לאהובינו, בטיסה עם אווירה לא רגילה ביחד עם צוותי הצניחה, ביציאה מהמטוס ובנפילה החופשית המשחררת, ובסיכום קצר במתחם הדשא לאחר הנחיתה. אם החלטנו שהמדריך שלנו יצלם נוכל לראות בצילום גם את שלב הריחוף ואת תחושת האדרנלין כמה רגעים לאחר פתיחת המצנח. התיעוד המרגש יעבור עריכה מקצועית על ידי צוות מנוסה בעמדות עריכה מתקדמות במועדון ויספוק באיכות גבוהה. נוכל לצפות בעצמנו עפים על זה וכמובן להעביר את הסרט בקישור לכל מי שרק נרצה.

ספורט הצניחה החופשית הפך לפופלארי ביותר בעולם ובשנים האחרונות מדובר על מיליוני אנשים שמבצעים צניחה חופשית ברחבי העולם בכל שנה. אם חשבתם שאתם מוזרים או קיצוניים עם הרעיון המקורי של הצניחה אז דעו כי הרצון לעוף על זה ולשחרר את שיגרת החיים מהאזור הנוח הוא סך הכל הגיוני לגמרי, אנחנו רואים בכל שבוע אנשים לאחר הנחיתה באופוריה ותחושת סיפוק אדירה.
אז הגיע הרגע והחלטתם לעשות את זה ? מרכז הצניחה החופשית שלנו הוא מהמובילים שיש ויקח אתכם צעד אחר צעד לעבר החוויה האולטימטיבית, ביחד עם מדריך מנוסה המלווה לאורך כל החוויה ועד לנחיתה הרכה בקרקע.

לסיכום, צניחה חופשית היא לא עוד חוויה, ברגע שנקבל החלטה נוכל להתחיל להתרגש ולעזוב את ה”Comport Zone”, כשעה מהמרכז נמצא עצמנו במתחם יחודי אשר חי ונושם צניחה חופשית כבר 19 שנים, נקבל מדריך מקצועי שידאג לחוויה עוצרת נשימה ונזכ לגלות איך מרגישים החיים ממעוף הציפור.

Custom Preloader Image