Skip to content Skip to footer
צניחה חופשית זוגית

צניחה חופשית לזוג

מה צריך לדעת לפני ?

אהה… פעילות ליל הדייטים הקלאסית “ארוחת ערב וסרט”. צפוי, לא מאיים, ואתה יודע, בדיוק למה לצפות..
למה שלא תעשה משהו שמביא פרספקטיבה חדשה למערכת היחסים שלך?

מחקרים מראים כי לעבור יחד חוויה שואבת אדרנלין היא דרך בטוחה לקרב אנשים זה לזה. אולי אנחנו משוחדים באמירה שאחת מפעילויות האדרנלין הטובות ביותר לזוגות היא צניחה חופשית בטנדם – אבל זה באמת נכון! מחפשים צניחה חופשית זוגית בקרבתכם? אל תסתכל רחוק יותר מ-SkyKef שדה תימן! ממוקם כשעה נסיעה מת”א, המתקנים והאירוח הפנטסטיים שלנו הם יעד מושלם לצניחה חופשית זוגית.

כדי להכין אותך ואת בן/בת הזוג שלך ליום הגדול שלך, הנה כמה דברים שתרצה לדעת לפני שאתם עפים על זה!

צניחה חופשית יחד ?

ובכן… כן, ולא. שיהיה ברור – אתם תעברו הכל לפני ואחרי הקפיצה שלכם ביחד, אבל צונחי טנדם בפעם הראשונה לא יוצאים מהמטוס באותו זמן בדיוק כמו טנדמים אחרים, וגם לא יצנחו חופשי בשמיים ביחד. זה מטעמי בטיחות כמובן !

כצנחנים, התפקיד שלנו הוא להגן על בטיחות כולם על ידי הפחתת כל הסיכונים האפשריים. על המדריכים להיות מודעים במיוחד לסביבתם מכיוון שכל דבר באזור מחושב כסיכון פוטנציאלי. זו הסיבה שרק צניחה חופשית מנוסה ומורשית רשאית לקפוץ עם צניחה חופשית טנדם (לדוגמה, צלם הווידאו שלך!).

כן, זה אומר שזוגות בעלי רישיון צניחה חופשית יכולים לקפוץ יחד והם עושים זאת כל הזמן!

צניחה חופשית זוגית: למה לצפות

אנחנו לא יכולים להדגיש זאת מספיק – כאשר מתכננים את הרפתקת הצניחה החופשית שלך, הקפד לבצע הזמנה! אם אתה רוצה להבטיח משבצת עבורך ועבור יקירך, אנו בהחלט ממליצים להזמין מקום מבעוד מועד. זה יכול להיעשות מול מוקד המידע וההזמנות שלנו – 1700-705-867בממשק ההזמנות באתר או בוואטסאפ החכם שלנו!

בזמן שאתם מתכננים את היום שלכם, הנה פירוט של מה לצפות בזמן הרפתקת הצניחה הזוגית שלכם!

צ'ק-אין והדרכה

במעמד הגעתכם למועדון הצניחה, הצ’ק-אין והניירת יתבצעו מול המארחת שתקבל את פניכם בחדר ההמתנה. זה לוקח בערך 10 דקות. צוות המניפסט (מתאמי הצניחות) יתאם את הצניחה החופשית שלכם ביחד. משם, תעברו יחד את האימונים הקרקעיים בכיתה עבור צניחה חופשית לזוג, צוות הקרקע יעבור איתכם על הפעולות בצניחה ותתדרכו על ידי אחד המדריכים המיומנים שלנו.

עלייה למטוס

לאחר האימון, תחכו ביחד לזמנכם לעלות למטוס. ברגע שיגיע זמן הטיסה, תעלו על המטוס עם המדריכים שהוקצו לכם. אז ממריאים למעלה לטיסה קלה בשמי הארץ עד 12,000 רגל!

יציאה מהמטוס

שמגיע הזמן לצאת מהמטוס, דלת המטוס האחרוית תיפתח ונוף עוצר נשימה יפרס לפנינו.
רגע לפני היציאה תרגיש באוויר הפתוח והנקי מעל העננים ותוכל לבקש מהמדריך לצאת בסלטה או לצד. תקפצו מהמטוס אחד בכל פעם. מי הולך ראשון? האם תציעו לקפוץ קודם, או שתצטרכו לשכנע את הפרטנר לצאת ראשון?

נחיתה

ברגע שהמדריך שלך פורס את המצנח, ייתכן שתוכל לזהות את יקירך שלך מתחת לחופה פתוחה כמוך. תן צעקה!
ברגע שתנחתו באותו המתחם, תתאחדו כדי לחלקו את החוויות המדהימות שלכם זה עם זו.

צניחה חופשית לזוג

מוכן לקחת את זה לרמה הבאה ?

אפקט האדרנלין של צניחה חופשית עשוי לגרום לכם ליפול חופשי בהתאהבות (ראית מה עשינו שם).

קח את זה לצעד הבא בהצעת נישואין !

האם תשתמש בכרזה ענקית על הקרקע כדי שיראו בזמן הנחיתה? האם תעלה את השאלה על המטוס כשאתה עולה לגובה, או ממש לפני שאתה קופץ? אולי בסיום ששניכם בקרקע? כך או כך, זה בטוח יהיה סיפור מספיק טוב לחלוק אותו לכל החיים! הודע לאחד מחברי הצוות שלנו מראש כדי שנוכל לעזור לך לתכנן!

 

לא משנה איזה אירוע מיוחד מתקרב, אין דרך טובה יותר לחגוג מאשר עם חוויה חדשה! תכננו יחד עם שובר מתנה לצניחה חופשית, או הפתיעו את בן הזוג שלכם והזמינו קפיצת טנדם עם SkyKef שדה תימן עוד היום! שמיים כחולים.

Custom Preloader Image