Skip to content Skip to footer

מה העלות של צניחה חופשית

כמה עולה צניחה חופשית

פעילויות אקסטרים הינם חלק בלתי נפרד מהחיים של אנשים אשר אתגרים ואדרנלין הם מה שמניע אותם ומלווים אותם לאורך כל החיים. מדובר על פעילויות בהן רמות האדרנלין מגיעות לגבהים חדשים ומציפים אתכם בחוויות אותן לא תשכחו בחיים. אחת מפעילויות האקסטרים היותר שכיחות בעולם, היא כמובן הצניחה חופשית אשר מספקת את ההזדמנות להרגיש במעוף הציפור וליהנות מחוויה עוצמתית ומרגשת, כמותה לא זוכים להרגיש במקום אחר. מדובר על חוויה אשר מערבת מנעד רחב של רגשות ופרצי התרגשות המלווים אתכם לאורך כל שלבי הצניחה בהם את מביטים על העולם מהשמיים ומרגישים את זרמי האוויר העוטפים את גופכם ומעצימים את רמות האדרנלין אשר ימשיכו ללוות אתכם הרבה אחרי תום הצניחה.

עלויות והטבות לצניחה חופשית

צניחה חופשית הינה פעילות אקסטרים אשר מתאימה לכל אחד ואחת מכם אשר מעוניינים להיחשף לחוויה יוצאת דופן אשר תוביל אתכם לשיכרון חושים ולפרץ של אדרנלין בעוצמות גבוהות אשר ישתלטו על הגוף שלכם ויובילו אותו למקומות מרגשים ועוצמתיים כאחד. אז כמה עולה צניחה חופשית ? מדובר על פעילות אקסטרים אשר עלותה אינה גבוהה במיוחד והיא תנוע סביב 750-850 ₪ בלבד. במסגרת המחיר של צניחה חופשית, תזכו לעבור תחילה שיעור תיאורטי בו תלמדו את המונחים השונים אשר יסייעו לכם בזמן הצניחה ובמיוחד עם הקשר שלכם עם המדריך המחובר אליכם במהלך הצניחה. בנוסף, המחיר כולל כאמור את הצניחה עצמה אשר תתבצע מגובה ממוצע של 9,000 רגל. אם תרצו לתעד את הצניחה מתחילתה ועד לסופה, תוכלו בעבור עוד כמה מאות שקלים בודדים, לזכות בליווי של צלם מקצועי אשר יצלם אתכם לאורך כל הצניחה ומדובר ללא ספק, במזכרת מושלמת בה תזכו לצפות מתי שיתחשק לכם. 

מתנה בלתי נשכחת

אם אתם מחפשים מתנה ליקירכם, מתנה אותה הם לא ישכחו כל החיים, אין ספק כי צניחה חופשית היא בדיוק מה שאתם צריכים לרכוש על מנת לרגש את היקרים לכם ולספק עבורם רגע מעצים ומלא באדרנלין אינסופי. מדובר על חוויה עוצמתית אשר שונה מכל חוויה אחרת שאתם מכירים ואין ספק כי מי שיקבל מתנה צניחה חופשית, לא יפסיק להתרגש ולהודות לכם על חוויה יוצאת דופן מכל מתנה אחרת שהוא אי פעם קיבל.

Custom Preloader Image